Flere fornøyde Kunder
Med tid og ressurser til å fokusere på behovene til forbrukere, kan våre netthandlere innovere på produkt og sortiment som tilfredsstiller behovene til sin kunder.
Sist nevnt muliggjør både vekst og ekspansjon.
Fidodyrebutikk.com tar markedsandeler med Spedify i ryggen
Hva var motivasjonen bak å starte Fido Dyrebutikk?
Etter pandemien observerte innehaver Thomas en betydelig økning i antall mennesker som skaffer seg kjæledyr, og dermed en økende etterspørsel etter produkter som kan forbedre og forenkle opplevelsen.
Hva er verdiforslaget ovenfor kundene deres?
Bransjen hadde et stort behov for løsningsorienterte produkter som adresserer dagligdagse utfordringer for kjæledyreiere. Det var nettopp dette som gjorde at Thomas bestemte seg for å starte FidoDyrebutikk.com. For han var det helt essensielt å se etter en 3PL partner og samarbeidet med om dette.
Hvorfor falt valget på Spedify som partner?
Spedify sin modell appellerte til de umiddelbart på grunn av forutsigbarheten på kostnadssiden. Det er ingen skjulte kostnader, og du betaler kun en andel av ordreverdien. Dette er gunstig i en vekstfase ettersom du slipper å betale for oppbevaring og eventuelt andre utgifter i perioder med nedgang.
Hvorfor så Fido Dyrebutikk etter en 3PL partner initialt?
Det var viktig for de å ha tid til markedsføring, og samtidig ha muligheten til å identifisere nye trender og produkter. Dette viste seg å være rett valg. Ved å frigjøre tiden fra ordrehåndtering og varemottak sender Fido Dyrebutikk hundrevis av pakker i mpneden.
Hva var/er du mest fornøyd med under oppstart eller drift?
Samarbeidet med Spedify gir de en effektiv vareflyt med gode priser og lynrask levering til sluttkunde. Samt en pålitelig partner å samarbeide med i forbindelse med Fido’s vekstplaner.
Hvordan ser fremtiden ut for Fido Dyrebutikk om 5 år?
I tiden fremover ser Fido Dyrebutikk for seg å bli en ledende aktør i bransjen, kjent for sitt brede utvalg av innovative og høykvalitetsprodukter. De planlegger å utvide vårt sortiment til å inkludere spesialdesignede kosttilskudd for hunder og katter, for å møte et bredere spekter av deres helse- og ernæringsbehov.
Videre ser de for seg å øke merkevarens synlighet og tilgjengelighet ved å etablere partnerskap med andre butikker, samt ekspandere til nye land med Sverige først på listen.
Snakk med våre kunder
Be om en referanseKundereferanser
Inglot Norge
«I søken etter effektivisering og økt fokus på kjernevirksomheten valgte Inglot Norge å samarbeide med Spedify...
PappaUtenGluten
«I jakten på en pålitelig 3PL-partner stod PUG overfor utfordringen med å finne en lagerløsning som kunne møte behovene...
Fido Dyrebutikk
«I søken etter en 3PL-partner fra starten av, valgte Fido å samarbeide med Spedify for å frigjøre verdifull tid til...
Sportmann
«Sportmann drev eget lager i over 50 år før valge om å legge ned og flytte driften til Spedify ble tatt for å muligjøre nest vekstfase...
Dignio
«Dignio er en av Norges suksesshistorier innenfor helse teknologi og Spedify har tilpasset driften for å imøtekomme...